Secom a ajuns la afaceri de 100 de milioane de lei în 2018
Secom a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 100 de milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de anul precedent, menţinându-şi locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piaţă de 6,44%.
Principalele proiecte ale companiei anul trecut au fost extinderea portofoliului cu o nouă categorie de produse, respectiv ceaiuri premium naturale şi creşterea reţelei de retail cu două noi magazine în Arad şi Oradea. Mai mult decât atât, în 2018 compania a externalizat serviciile de logistică şi distribuţie către KLG Europe Logistics, decizie care a determinat creşterea semnificativă a capacităţii de stocare şi eficientizarea proceselor şi operaţiunilor specifice.
Anul trecut, Secom a crescut investiţiile cu 22% faţă de 2017, alocând peste 13 milioane de lei, în activităţi de comunicare şi promovare, în cele două noi unităţi proprii de retail, precum şi în dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Totodată, compania a acordat o importanţă deosebită consolidării echipei, investind în acţiuni de creştere a coeziunii acesteia şi a angajamentului organizaţional, precum şi în dezvoltarea competenţelor tehnice, funcţionale şi de management ale oamenilor din Secom®. Compania îşi propune să continue investiţiile în 2019, intenţionând să aloce peste 16 milioane de lei în campanii de marketing, proiecte IT şi iniţiative menite să dezvolte echipa şi va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicină Funcţională şi Integrativă Secom.