"Secretul Bunicii", afacerea românească CUCEREŞTE China. Se aşteaptă dublarea vânzărilor în afara ţării
Secretul Bunicii este o afacere care produce fursecuri şi prăjituri, iar vânzările anuale ajung la peste două milioane de euro.
Produsele realizate sunt comercializate în peste 12.000 de locaţii, printr-o reţea de 74 de distribuitori, dar pot fi găsite şi pe rafturile retailerilor precum Kaufland, Profi şi Auchan.
În prezent, aproximativ 15% din producţia Secretul Bunicii este dedicată pieţelor externe în state precum Belgia, Spania, Rusia, Italia, Cipru şi Germania. La acestea urmează să se alăture şi China, parteneriat care va dubla volumul produselor vândute în afara ţării.
Pentru 2016, cifra de afaceri a fost de 2.550.000 euro, iar prima parte a anului 2017 a adus o creştere de 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, planurile pentru acest an includ extinderea parteneriatelor, atât a celor interne, cât şi a celor de pe plan internaţional.
Claudia Nacu, cofondatoare Secretul Bunicii alături de soţul ei, a dorit să pună pe mesele românilor produse făcute după reţete vechi, ştiute de multă vreme din familie şi transmise de la o generaţie la alta. „Mi-am dorit ca prin aceste produse să readuc în actualitate gustul copilăriei. Am văzut cât de bucuroşi erau copiii mei când le găteam - eu sau mama mea - dulciuri de casă“, declară Claudia Nacu,
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro