Selena Gomez a devenit miliardară în dolari, dar nu din actorie şi nici din muzică. Cum a reuşit să îşi folosească faima să convingă milioane de oameni să îi cumpere produsele, care i-au adus o avere de peste 1 mld. de dolari
Celebra actriţă Selena Gomez a intrat oficial în clubul bogaţilor cu averi ce depăşesc un miliard de dolari. În vârstă de 32 de ani, aceasta a devenit faimoasă încă din copilărie când a început să joace în diferite filme şi seriale pentru adolescenţi la Disney Channel. Ulterior Gomez şi-a început cariera muzicală şi în timp a ajuns să acumuleze o avere de 1,3 mld. dolari, intrând pentru prima oară în Bloomberg Billionaires Index, clasamentul miliardarilor din întreaga lume.
Cariera muzicala şi actoria au contribuit la averea starului american, dar nu au reprezentat principalii piloni ai imperiului său. În urmă cu cinci ani, Gomez a fondat Rare Beauty Brands, companie de make-up şi cosmetice, care a explodat datorită milioanelor de tinere tot mai pasionate de make-up, parteneriatelor cu diferite branduri şi a unor showuri, care au făcut celebru businessul actriţei americane.
Actriţa americană şi-a folosit propria influenţă pentru a crea hype în social media pentru produsele sale. În primele luni care au urmat lansării Rare, Gomez a înregistrat ore întregi în care se machia pentru una dintre emisiunile sale TV, serialul de gătit Selena + Chef. Echipa ei a editat apoi filmările şi le-a transformat în clipuri scurte, uşor de urmărit, care au invadat rapid platformele de social media preferate ale adolescenţilor.
În copilărie, Gomez a început să apară în lumina reflectoarelor ca parte a distribuţiei Barney & Friends. Apoi a continuat să joace rolul lui Alex Russo în serialul Wizards of Waverly Place de la Disney Channel, din 2007 până în 2012. Serialul a devenit rapid un succes care i-a adus lui Gomez, pe atunci adolescentă, aproximativ 3 milioane de dolari în total.
Dar ea a ajuns cu adevărat în atenţia publicului după ce a început o carieră muzicală, mai întâi cu trupa pop-rock Selena Gomez & the Scene şi apoi ca artist solo. Cu trei albume de studio şi 44 de single-uri, ea a câştigat American Music Award pentru artista feminină pop/rock preferată în 2016 şi a fost nominalizată la două premii Grammy. Cariera ei de actriţă a continuat să crească, de asemenea, cu roluri în filme precum A Rainy Day in New York şi Spring Breakers.
În acest proces, Gomez a s-a bucurat de un success uriaş pe social media. Actriţa a adunat 424 de milioane de urmăritori, fiind cea mai populară persoană de pe Instagram după legendele fotbalului Cristiano Ronaldo şi Lionel Messi.
Acest lucru a făcut-o suficient de puternică nu doar pentru a-şi promova propriul brand, ci şi pe cele ale unor nume mari precum Puma , care a semnat cu ea un contract pe doi ani în valoare de 30 de milioane de dolari în 2017. Gomez a câştigat, de asemenea, 10 milioane de dolari când a fost desemnată imaginea Coach în 2016 şi a avut un acord de 10 milioane de dolari cu Louis Vuitton.
Deşi muzica a făcut-o deosebit de populară, aceasta a reprezentat o sursă relativ minoră a averii sale. Spre deosebire de Taylor Swift, Gomez nu este cunoscută ca autoare de cântece şi este plătită mai ales pentru drepturile de interpretare. Ea şi-ar putea dubla veniturile din muzică dacă şi-ar scrie propriile melodii, spun experţii.
Veniturile din turneele muzicale au reprezentat mai puţin de 5% din averea lui Gomez, iar vânzările de albume şi discuri mai puţin de 2%. Gomez nu a mai fost în turneu din 2016, când şi-a anulat brusc turneul Revival după 55 de spectacole, invocând probleme de sănătate mintală. Cu toate acestea, turneul a avut vânzări de bilete de peste 30 de milioane de dolari.
Cea mai mare parte a averii lui Gomez - aproximativ 1,1 miliarde de dolari - provine din participaţia sa la Rare Beauty. dolari în 2014. Conform Bloomberg, Gomez deţine 51% din compania de make up.
În martie, existau zvonuri că Gomez a angajat consilieri pentru a analiza vânzarea Rare Beauty la o evaluare de 2 miliarde de dolari, deşi ea a declarat ulterior revistei Time că nu are planuri de vânzare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro