Serviciul Citi Mobile devine accesibil de pe orice tip de telefon mobil
După lansarea Citi Mobile, prima aplicaţie din România ce permite utilizatorilor să efectueze tranzacţii bancare de pe dispozitive smartphone precum Apple, Android, Nokia şi Blackberry, Citibank România a extins accesul la acest serviciu, adaptându-l pentru orice tip de browser de telefon mobil.
Serviciul este disponibil prin accesarea www.citibank.ro din browserul oricărui telefon mobil cu acces la internet, în orice reţea. Autentificarea se realizează utilizând ID-ul şi parola deja înregistrate pentru contul de Citibank Online, nefiind necesară o autentificare/înregistrare suplimentară.
Clienţii pot efectua prin Citi Mobile plăţi şi transferuri în lei, euro sau dolari între conturile curente deschise la Citibank Romania şi în lei către conturi curente deschise la alte bănci. De asemenea, pot plăti facturi, pot verifica situaţia conturilor sau istoricul tranzacţiilor şi pot consulta ofertele şi reduceri disponibile în reţeaua de comercianţi Citi Partener.
"Strategia noastră este aceea de a oferi clienţilor confortul de a realiza operaţiuni bancare 24/7, în orice loc, fără a fi nevoiţi să viziteze un sediu al băncii. Digitalizarea modifică în mod constant modul tradiţional în care se desfăşoară activităţile bancare, pe măsură ce clienţii devin din ce in ce mai dinamici", a declarat Rohith Murthy, directorul departamentului de eBusiness de la Citibank România.
Citibank, membră a grupului financiar american Citigroup, este prezentă în România din 1996. Banca, axată iniţial pe produse pentru clienţii companii, s-a extins din 2008 pe piata serviciilor bancare pentru persoane fizice, ţintind clientii cu venituri peste medie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro