Smaranda Ştreangă, DIGI Communications: Industria telecomunicaţiilor a fost unul dintre motoarele economiei în timpul pandemiei. Menţinerea unui standard înalt al calităţii profesionale a fost o provocare care ne-a motivat în echipă

Postat la 17 aprilie 2021 288 afişări

Smaranda Ştreangă, DIGI Communications: Industria telecomunicaţiilor a fost unul dintre motoarele economiei în timpul pandemiei. Menţinerea unui standard înalt al calităţii profesionale a fost o provocare care ne-a motivat în echipă

Chief Financial Officer (CFO) DIGI Communications


Venituri consolidate (România, Spania, Ungaria şi Italia, la 31 decembrie 2020): 1,3 mld. euroEBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) : 480 mil. euro •  Număr de angajaţi (la 31 decembrie 2020, în toate teritoriile ): aprox.  20.000


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:

Am învăţat să apreciez lucrurile simple, care păreau banale. Precum ar fi interacţiunea şi comunicarea directă cu ai mei colegi, posibilitatea de a merge la birou, la şcoală. Mă bucur că fac parte din echipa Digi, care a contribuit la susţinerea conectării, la continuitatea desfăşurării activităţilor fiecăruia dintre noi: fie că vorbim de munca de acasă, de şcoala online, de comunicarea cu familia şi prietenii.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

Să continuăm să investim în dezvoltarea operaţiunilor noastre din România, Spania şi Ungaria, în ciuda contextului economic dificil prin care trec economiile statelor din Uniunea Europeană. Astfel am rămas un partener stabil şi de încredere pentru clienţii noştri pe care i-am susţinut cu servicii utile pentru desfăşurarea activităţii lor. Anul trecut ne-am consolidat structura capitalului printr-un amplu proces de refinanţare a obligaţiunilor. În februarie 2020, RCS & RDS a plasat cea mai mare emisiune de obligaţiuni a unui emitent privat local din România, în valoare de 850 milioane de euro, demonstrând încă o dată că suntem o investiţie atractivă.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:

Industria telecomunicaţiilor a fost unul dintre motoarele economiei în timpul pandemiei, iar viteza cu care s-au accelerat schimbările în cadrul companiei pentru a susţine nevoile în evoluţie ale clienţilor a impus un anumit ritm tuturor funcţiunilor, chiar şi celor suport. Menţinerea unui standard înalt al calităţii profesionale, chiar şi în condiţii dificile şi diferite, a fost o provocare care ne-a motivat în echipă.

—   Work from home sau de la birou?

Măsurile luate pentru a asigura condiţiile optime de desfăşurare a activităţii, fie acasă, fie la birou, implicarea companiei în susţinerea celor din linia întâi, rezultatele pozitive, în ansamblu, ale operaţiunilor Digi, pe tot parcursul anului 2020, au fost factori motivaţionali importanţi.

Sperăm ca tot ceea am învăţat anul trecut, în nişte condiţii atât de speciale, la nivel de dinamică a muncii în echipă sau ca rezultat de business să se reflecte în viitorul parcurs al grupului Digi.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Energia provine din echilibrul între viaţa personală şi cea profesională, care este, însă, foarte dificil de obţinut. Pe de o parte, familia a fost tot timpul o sursă de energie pozitivă pentru mine, iar de altă parte, aceeaşi energie o generează şi satisfacţia profesională şi diversitatea proiectelor profesionale.

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

Nu aş spune că a fost o persoană anume, ci, mai degrabă, o categorie profesională. M-au inspirat toţi colegii din Digi care au fost pe teren, în primele linii, în timpul stării de urgenţă în perioada martie-mai 2020, asigurând zi de zi şi oră de oră internetul şi serviciile de televiziune prin cablu de care toţi am avut nevoie pentru a ne asigura continuitatea activităţii la locul de muncă, a afacerii sau pentru a ţine legătura cu cei dragi. Profesionalismul şi curajul de care au dat dovadă colegii noştri în aceste luni au fost surse de inspiraţie, care mă determină, încă o dată, să fiu mândră că fac parte din acest frumos colectiv de aproximativ 20.000 de profesionişti, oamenii Digi. 

—   Putere vs. feminitate:

Dimpotrivă, se completează. Cred că suntem diferite de bărbaţi în modul nostru de a conduce şi cred ar trebui să ne mândrim cu diversitatea stilurilor noastre. Suntem unice, fiecare în felul nostru, în modul în care îmbinăm feminitatea cu emoţiile şi empatia. Această diversitate de abordări ne face puternice şi ne permite să aducem valoare adăugată oricărei echipe.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.