Strategii alternative
Chiar daca au intrat tarziu pe piata de retail, iar activitatea lor de baza este in zona companiilor, jucatorii care nu dispun de o retea mare de sucursale vor sa ajunga sa aiba un cuvant de spus. Prin ce metode?
Chiar daca au intrat tarziu pe piata de retail, iar activitatea lor de baza este in zona companiilor, jucatorii care nu dispun de o retea mare de sucursale vor sa ajunga sa aiba un cuvant de spus. Prin ce metode?
ING: Expansiunea pe retail a inceput in vara anului trecut. Folosind un concept total nou pentru piata romaneasca, cel de franciza bancara. ING vrea sa deschida pana in toamna peste 70 de oficii.
ABN: Olandezii au intrat pe piata de retail in urma cu mai putin de un an. Dispun de o retea de 13 sucursale in toata tara, insa activitatea de consumer banking se bazeaza aproape in totalitate pe reteaua formata din 300 de agenti de vanzare.
CITIBANK: Dispune, pentru moment, de o retea de 11 sucursale in intreaga tara. Dar "grosul" contractelor de credit - peste 60% din total - este adus de cei 300 de consultanti de vanzari ai grupului.
HVB BANK: Recenta fuziune cu Banca Tiriac le-a marit nemtilor reteaua de sucursale de la 13 la 72. Pentru segmentul de retail, banca lucreaza si cu o retea de 50 de agenti care aduc aproximativ 25% din totalul contractelor de credit.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro