STS se laudă cu modernizarea sistemelor, la 4 zile de la momentul în care a furnizat locaţii greşite
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a remis un comunicat de presă în care menţionează demersurile pe care instituţia le-a făcut pentru îmbunătăţirea preciziei localizării unui apelant, nominalizând dezvoltarea aplicaţiei 112. STS a fost acuzat de poliţişti că a furnizat locaţii greşite la Caracal.
"Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a demarat, la începutul anului 2017, activităţile necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor Deciziei ANCOM nr. 1170/2016, privind implementarea soluţiei Advanced Mobile Location (AML). În acest sens, STS a implementat o platformă pilot de preluare şi procesare a informaţiilor de localizare în format AML şi a efectuat teste cu operatorii de telefonie mobilă. În urma testelor operatorii mobili au confirmat că pot prelua şi transmite datele de localizare în format AML, însă doar de pe terminale tip smartphone noi şi de ultimă generaţie. La nivelul STS, aceste date se pot prelua şi afişa ca informaţie de localizare în cadrul aplicaţiilor de tip GIS", se arată într-un comunicat de presă.
"Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a încheiat cu succes etapa de testare a conexiunilor cu cei patru operatori de telefonie mobilă şi de integrare a informaţiei de localizare de tip AML în SNUAU, urmând ca după actualizarea legislaţiei primare aplicabile, această funcţionalitate să fie pusă la dispoziţia cetăţenilor care apelează numărul de urgenţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro