Studiu: 67% din reclamele digitale vor fi programate automat până în 2019
Până la începutul anului viitor, 67% din reclamele digitale vor fi programatice. Reclamele programatice presupun înlocuirea factorului uman cu programe care iau cu ajutorul algoritmilor decizii şi pot executa procese întregi în doar câteva microsecunde, oriunde în lume, arată o analiză RTB House.
„În industria publicitară, automatizarea a fost utilizată pentru a livra mesaje personalizate mai bine decât o pot face oamenii. Maşinăriile preiau deja o bună parte din activităţile tradiţionale de marketing. Cumpărarea şi vânzarea programatică au fost punctele-cheie pentru această evoluţie tehnologică”, potrivit experţilor RTB House.
Înainte de publicitatea programatică, cumpărarea spaţiilor publicitare presupunea efort uman care consuma timp şi resurse. Metodele programatice au persmis înlocuirea factorului uman prin utilizarea de algoritmi care iau decizii automat, iar - potrivit specialiştilor - cumpărarea spaţiului publicitar devine mai eficientă, mai ieftină şi mai rapidă. Maşinăriile pot executa procese întregi în câteva microsecunde, oriunde în lume.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro