Studiu alarmant privind sortimentele ''italieneşti'' de cafea comercializate de brandurile internaţionale

Postat la 22 februarie 2017 86 afişări

Ceea ce mulţi europeni numesc cafea, italienii consideră că este deja desert.

Studiu alarmant privind sortimentele ''italieneşti'' de cafea comercializate de brandurile internaţionale

În Italia, cafeaua este sinonimă cu espresso. Dacă vom comanda o cafea într-un bar din Trieste sau din Palermo, vom primi acelaşi degetar de espresso. Consumat la masă, este de obicei mai scump, aşadar veţi vedea multe persoane bându-şi cafeaua „al banco”, adică în picioare.

Ceea ce se comercializează însă în multe ţări ale Europei de marile lanţuri de cafenele internaţionale nu numai că  nu este cafea italienească, ci este şi foarte periculoasă.

Vezi aici rezultatele alarmante ale unei cercetări ample privind sortimentele ''italieneşti'' de cafea comercializate de brandurile internaţionale

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
branduri,
comercializare,
cafea

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.