STUDIU: Criteriile după care bucureştenii aleg centrul comercial pentru cumpărături
Accesibilitatea şi calitatea produselor sunt cei mai importanţi factori care influenţează alegerea unui centru comercial pentru cumpărături, în timp ce ofertele şi promoţiile, diversitatea serviciilor, opţiunile de divertisment şi zona de food court sunt criterii secundare, potrivit DTZ Echinox.
"Conform celui mai recent studiu realizat de DTZ Echinox, parte a setului de instrumente DTZ Retail Metrics, accesibilitatea este cel mai important factor care influenţează alegerea unui centru comercial pentru cumpărături. Accesibilitatea şi calitatea produselor sunt cei mai importanţi doi factori, primul fiind prioritar pentru majoritatea persoanelor. Ofertele şi promoţiile, diversitatea serviciilor, opţiunile de divertisment şi zona de food court sunt, în această ordine, următoarele criterii. Între răspunsurile respondenţilor au fost menţionate sporadic atitudinea vânzătorilor şi lipsa aglomeraţiei", se arată într-un comunicat al companiei de consultanţă imobilitate.
Conform rezultatelor studiului, realizat în Bucureşti, între grupurile demografice, la o analiză mai amănunţită, se observă diferenţe semnificative de comportament. Astfel, parcarea şi gradul de accesibilitate sunt factori esenţiali pentru segmentul de vârstă 30-50 de ani, pentru celelalte segmente proximitatea şi locaţia fiind mai puţin importante. Diversitatea serviciilor este un factor însemnat pentru tineri, importanţa acestuia scăzând odată cu înaintarea în vârstă.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro