Studiu: Românii merg mai rar la fitness în sezonul estival
Utilizarea serviciilor de fitness a scăzut cu aproximativ 20% în perioada sezonului estival, potrivit unui studiu realizat de SanoPass.
Studiul a fost realizat în perioada ianuarie-iulie 2023, pe un eşantion de peste 2.000 de persoane active din comunitatea de 50.000 de persoane a SanoPass, reliefând comportamentul de consum al serviciilor de fitness în lunile de vară, respectiv iunie şi iulie, tendinţă care se prelungeşte şi în luna august.
Rezultatele analizei arată că există o scădere semnificativă de aproximativ 20% a activităţii fizice în timpul verii. Vârful sezonalităţii este înregistrat în lunile ianuarie, februarie şi martie, urmat de perioada de toamnă, cu precădere în lunile octombrie şi noiembrie.
„Viziunea SanoPass se axează pe promovarea bunăstării consumatorilor pe tot parcursul anului. În ceea ce priveşte sezonul estival, există o varietate de opţiuni pentru a face mişcare şi încurajăm fiecare individ să menţină un nivel de activitate constant, astfel încât să îşi păstreze sănătatea şi vitalitatea”, a declarat Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife.
Principalele oraşe cu o cerere ridicată pentru serviciile de fitness rămân Bucureşti, urmat de Cluj, Braşov, Craiova şi Iaşi, românii fiind dispuşi să investească în activităţile sportive un buget mediu lunar de 190 lei.
„Cifrele din portofoliul nostru arată că Braşovul este un oraş în care oamenii consumă servicii de fitness peste media naţională, înregistrând aproximativ 10 intrări lunare în medie per abonat versus 7.5 – 8 la nivel naţional”, a subliniat Andrei Vasile.
Comunitatea SanoPass se bucură de o diversitate de participanţi formată preponderent din 33% femei şi 67% bărbaţi, cu o vârstă medie de 29 de ani. Utilizatorii se menţin activi, mergând în medie de 8 ori pe lună la sala de fitness, ceea ce reflectă dorinţa lor de a-şi îmbunătăţi sănătatea şi condiţia fizică.
De asemenea, se observă o creştere a interesului din partea companiilor de a sprijini un stil de viaţă activ în rândul angajaţilor lor. Într-o evoluţie pozitivă, din ce în ce mai multe companii încep să ofere abonamente de fitness sau alte facilităţi legate de activitatea fizică ca beneficii oferite în cadrul pachetului extrasalarial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro