Supermarketurile din Grecia încep să raţionalizeze şi vânzările de zahăr

Autor: Catalina Apostoiu Postat la 29 martie 2022 138 afişări

Lanţurile de supermarketuri din Grecia recurg acum la raţionalizarea vânzărilor de produse şi în magazinele fizice, nu numai în online, relatează Kathimerini.

Supermarketurile din Grecia încep să raţionalizeze şi vânzările de zahăr

Lanţurile de supermarketuri din Grecia recurg acum la raţionalizarea vânzărilor de produse şi în magazinele fizice, nu numai în online, relatează Kathimerini.

Mymarket a impus o limită pe vânzările de ulei de floarea-soarelui, în timp ce Sklavenitis a adăugat şi zahărul pe lista vânzărilor raţionalizate.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzari,
rationalizare,
grecia,
supermarketuri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.