Supermarketurile din Grecia încep să raţionalizeze şi vânzările de zahăr
Lanţurile de supermarketuri din Grecia recurg acum la raţionalizarea vânzărilor de produse şi în magazinele fizice, nu numai în online, relatează Kathimerini.
Lanţurile de supermarketuri din Grecia recurg acum la raţionalizarea vânzărilor de produse şi în magazinele fizice, nu numai în online, relatează Kathimerini.
Mymarket a impus o limită pe vânzările de ulei de floarea-soarelui, în timp ce Sklavenitis a adăugat şi zahărul pe lista vânzărilor raţionalizate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro