Surpriză uriaşă de la Pepco. Ce se întâmplă cu magazinele retailerului cu preţuri mici
Steinhoff International se pregăteşte pentru listarea diviziei europene a Pepco în Polonia, operaţiune prin care se aşteaptă să strângă 1 miliard de euro, capitalizând pe creşterea cererii pentru produse ieftine, în contextul crizei de COVID, scrie Bloomberg.
Retailerul şi alţi deţinători doresc să pună la vânzare 101,3 milioane de acţiuni existente, potrivit unei declaraţii făcute miercuri.
Pepco a semnat de asemenea înţelegeri cu creditorii pentru noi împrumuturi de 550 mil. euro, alături de o facilitate de credit de 190 mil euro.
Acţiunile vor fi puse la vânzare între 38 şi 46 de zloţi (8,31 şi 10,06 euro) pe bursa din Varşovia. IPO-ul va fi cimentat pe 14 mai, urmând ca din 26 mai să se pornească tranzacţionare. Listarea ar urma să evalueze Pepco la 26,4 miliarde de zloti (5,7 mld. euro).
Compania are pe plan local afaceri de peste 1,3 mld. lei şi peste 300 de magazine în România. Pe piaţa locală, Pepco a deschis prima unitate în 2015 şi a pariat apoi pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro