Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota, Mazda, acord pentru standardizarea sistemelor de comunicaţii auto
Suzuki Motor Corporation (Suzuki), Subaru Corporation (Subaru), Daihatsu Motor Co. Ltd. (Daihatsu), Toyota Motor Corporation (Toyota) şi Mazda Motor Corporation (Mazda) au ajuns la un acord pentru dezvoltarea specificaţiilor tehnice pentru sistemele de comunicaţie pentru automobile.
De asemenea, companiile vor promova folosirea comună a acestora, prin utilizarea de servicii online care conectează automobilele şi societatea, cu scopul de a crea atractivitate, valoare şi servicii standardizate pentru adoptarea rapidă a serviciilor online mai sigure şi mai convenabile.
În cazul programului CASE (conectat, autonom/automat, partajat şi electric), despre care se spune că va aduce transformări majore în industria auto, se fac progrese rapide în domeniul conectivităţii, în ceea ce priveşte aspectele ce ţin de comunicaţie, tehnologia datelor şi afaceri, inclusiv servicii de tip Cloud, IoT, Big Data şi AI. Producătorii de automobile dezvoltă în mod independent dispozitive de comunicaţii pentru vehicule şi chiar şi în cazurile în care sunt furnizate aceleaşi servicii online, cum ar fi funcţiile de operare la distanţă, fiecare companie adoptă o abordare diferită în procesul de dezvoltare şi de implementare a resurselor relevante.
Ca răspuns la aceste circumstanţe, companiile pot oferi clienţilor soluţii online mai sigure şi mai avantajoase, cât mai rapid posibil, prin abordarea unei strategii comune pentru dezvoltarea dispozitivelor de comunicaţii ale automobilelor, care sunt funcţii de bază ale maşinii conectate: alegerea unei soluţii interne pentru dezvoltarea aplicaţiilor şi serviciilor; atingerea unui nivel de eficienţă mai ridicat; accelerarea dezvoltării dispozitivelor de comunicaţii ale vehiculelor. Fiecare companie se poate concentra mai mult pe dezvoltarea de aplicaţii şi servicii pe această infrastructură comună prin urmarea aceleiaşi strategii.
În acest moment, Suzuki, Subaru, Daihatsu şi Mazda, în timp ce îşi încorporează propriile soluţii în tehnologiile de comunicaţie de bază ale vehiculelor dezvoltate de Toyota, vor construi împreună sisteme pentru maşinile conectate de generaţie următoare, cu specificaţii comune de conectare de la vehicule la reţea şi la centrul de comunicaţie principal. Ca rezultat, prin stabilizarea calităţii comunicaţiei dintre acestea, clienţii vor beneficia de servicii online mai performante, cum ar fi apeluri mai clare între clienţi şi operatori şi viteze de conexiune mai mari. În acelaşi timp, va fi posibil să se reducă timpii pentru dezvoltare ai fiecărei companii participante şi să se simplifice funcţionarea sistemului şi actualizările de versiuni care includ funcţii suplimentare, optimizând astfel resursele materiale şi umane.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro