Taximetriştii ameninţă că nu mai vin la aeroportul Otopeni. Curtea de Justiţie a Uniunii Europene începe audierile în dosarul UBER

Postat la 29 noiembrie 2016 113 afişări

Operatorii de taximetrie care au contract cu Aeroportul Otopeni sunt nemulţumiţi de reclama care îi încurajează pe călători să apeleze la serviciile în sistem UBER. Reprezentanţii aeroportului susţin că spaţiul publicitar este contractat de o agenţie media.

Taximetriştii ameninţă că nu mai vin la aeroportul Otopeni. Curtea de Justiţie a Uniunii Europene începe audierile în dosarul UBER

Companiile de taximetrie care au contract cu Aeroportul Internaţional „Henry Coandă” din Otopeni ameninţă că se vor retrage din zona aerogării, de săptămâna viitoare, dacă nu va fi eliminată reclama care îi încurajează pe călători să apeleze la serviciile de transport în sistem UBER, anunţă COTAR (Confederaţia Operatorilor de Transport Autorizaţi din România).

Într-un comunicat de presă, reprezentanţii COTAR susţin: „Suma pe care o plătim aeroportului este de circa 220.000 de euro anual, pentru a ne da dreptul să operăm în zona aeroportului. Conducerea Aeroportului Henri Coandă ignoră absolut toate problemele pe care le-a creat pirateria taximentriştilor care operează ilegal în zona aeroportului şi permite accesul maşinilor în sistem UBER. Mai mult, aeroportul a permis amplasarea unui panou publicitar, din care cetăţenii români sau străini care au nevoie de transport înţeleg că UBER este compania acreditată inclusiv pentru a face transferuri de la aeroport către orice destinaţie”.

În replică, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti anunţă, tot prin intermediul unui comunicat de presă, că autoturismele UBER nu au acces în zona de preluare a pasagerilor, rezervată exclusiv taxiurilor autorizate, şi că accesul taxiurilor autorizate la aeroportul Henri Coandă, pentru preluarea pasagerilor, este gratuit. „CN Aeroporturi Bucureşti nu percepe nicio taxă pentru activitatea de taximetrie la aeroport. Singurele sume încasate de la firmele de taximetrie afiliate la COTAR sunt cele aferente reclamei pe care acestea şi-o fac pe terminalele touchscreen din aeroport, respectiv 4.000 de euro lunar. CN Aeroporturi Bucureşti nu are nicio relaţie contractuală cu UBER. Spaţiul de reclamă este contractat de o agenţie media”, se precizează în comunicatul de presă.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.