Tesco, cel mai mare retailer din Marea Britanie, va crea 16.000 de joburi după ce perioada de carantină a dus la o „creştere excepţională” a vânzărilor din mediul online
Tesco, cel mai mare retailer britanic, a anunţat că va crea 16.000 de locuri de muncă de vreme ce perioada de carantină a dus la o „creştere excepţională” a vânzărilor din mediul online, conform BBC.
Noile posturi vor include 10.000 de lucrători de depozit şi 3.000 de şoferi de curierat, compania declarând că vor avea prioritate muncitorii angajaţi temporar la începutul pandemiei de coronavirus.
La începutul crizei generate de coronavirus, supermarketurile britanice s-au chinuit să facă faţă cererii tot mai mari din mediul online. Tesco a declarat că numărul de clienţi online a crescut de la 600.000 la începutul pandemiei la aproape 1,5 milioane în prezent.
Înainte de coronacriză, doar 9% din vânzările Tesco erau efectuale în spaţiul digital. Acum, vânzările online reprezintă 16% din total, urmând să atingă 5,5 miliarde de lire până la sfârşitul anului, a declarat compania.
Britanicii se confruntă cu un deficit de 16% din PIB-ul actualului an fiscal, cel mai mare din istoria „pe timp de pace” a Regatului Unit. De altfel, economia britanică – a doua la nivel european şi a şasea la nivel mondial – a scăzut în T2 cu 20,4% şi a intrat oficial în recesiune.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro