Tesco Ungaria are zeci de mii de clienţi pe telefonia mobilă
Subsidiara din Ungaria a Tesco, cel mai mare retailer din Marea Britanie, a strâns în mai puţin de un an câteva zeci de mii de clienţi pentru operatorul virtual de telefonie mobilă (MVNO) lansat în luna martie în parteneriat cu grupul Vodafone, scrie Budapest Business Journal.
Un MVNO este un operator care furnizează servicii de voce şi date mobile fără a-şi construi propria reţea de antene şi fibră optică, ci închiriind infrastructura de la operatori existenţi. Tesco Mobile a ajuns la o bază de "câteva zeci de mii de clienţi" bazându-se pe cele câteva sute de mii de clienţi care intră în reţeaua de magazine a Tesco. Compania a înregistrat astfel şi costuri mai mici de marketing şi vânzări decât o companie care ar fi pornit de la zero în lansarea unui MVNO, au spus reprezentanţii Tesco.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro