TikTok vrea să devină un LinkedIn pentru Generaţia Z: Gigantul chinez lansează TikTok Resumes, o platformă de cereri video de angajare
TikTok a lansat programul pilot „TikTok Resumes”, care urmează să ajute Generaţia Z să se conecteze la ofertele de muncă din cadrul unor companii precum lanţul de restaurante Chipotle, serviciul de streaming Spotify şi grupul de retail Target, scrie Business Insider.
Programul acceptă CV-uri în format video pentru o perioadă limitată, cererile fiind deschise până în data de 31 iulie.
Anul acesta, TikTok a înregistrat pentru prima dată un număr mai mare de oameni din Gen Z (cei născuţi între 1996 şi 2010) decât Instagram. De altfel, peste jumătate din baza de utilizatori a aplicaţiei de video sharing este mai tânără de 24 de ani. Prin comparaţie, doar 19,3% din utilizatorii LinkedIn aparţin Generaţiei Z.
Utilizatorii TikTok folosesc deja aplicaţia pentru a împărtăşi sfaturi de carieră, ponturi de angajare, standarde necesare interviurilor şi sfaturi de construire a unui CV.
„CareerTok a devenit deja o subcultură înfloritoare în interiorul platformei. De abia aşteptăm să vedem cum se va raporta comunitatea la TikTok Resumes şi cum va regândi procesele de recrutare”, spune Nick Tran, global head of marketing la TikTok.
Printre angajatorii din cadrul programului se mai găsesc compania de sports entertainment WWE, retailerul de îmbrăcăminte Alo Yoga, reţeaua de networking Contra şi agenţia Movers+Shakers, deţinută de gigantul Amazon.
Programul vine într-o perioadă definită de un gol constant în piaţa muncii din Statele Unite, companiile chinuindu-se în ultimele luni să atragă din ce în ce mai mulţi angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro