Time Warner investeşte 17 milioane de dolari în site-ul Mashable
Mashable, un site specializat în tehnologie şi divertisment, a anunţat joi că a obţinut o finanţare de 17 milioane de dolari din partea Time Warner Investments, cu scopul de a susţine planurile de extindere ale companiei, transmite AFP.
Mashable.com, un site înfiinţat în anul 2005 la New York, are circa 40 de milioane de de vizitatori unici pe lună şi 20 de milioane de abonaţi pe reţelele de socializare online.
Time Warner Investments, o companie din cadrul grupului Time Warner, proprietar al CNN şi HBO, care şi-a separat recent operaţiunile de televiziune de cele de publishing, reunite în cadrul societăţii Time Inc., îşi diversifică astfel operaţiunile prin investiţia în new media.
Această ofertă financiară, cea mai recentă dintr-o serie de investiţii în sectorul media digitale, va permite Mashable să angajeze circa 100 de persoane.
Cu ajutorul acestor investiţii, site-ul va trebui să-şi crească prezenţa în sectoare în plină dezvoltare, cum este "producţia video pentru toate platformele" şi să angajeze redactori.
"Când am lansat Mashable în urmă cu zece ani, voiam să văd cum internetul putea schimba lumea. De anul trecut, media digitale au demarat puternic în această direcţie, iar Mashable se află în mijlocul acestei mişcări", a declarat Pete Cashmore, fondator şi preşedinte-director general al companiei.
Compania a angajat deja redactori şi personal de marketing la Londra şi Los Angeles, dar şi reporteri în Australia şi Ucraina, în momentul în care site-ul a început să-şi extindă acoperirea.
Mashable a creat şi Velocity, o tehnologie care este utilizată pentru a prezice şi monitoriza ciclul de viaţă al unui conţinut digital viral şi pentru care companie vinde drepturile firmelor de comunicaţii.
Pe de altă parte, compania Vox Media, care deţine site-uri de ştiri precum The Verge şi SB Nation, concurente Mashable, a atras, la rândul său, investiţii anul trecut. Astfel, valoarea grupului Vox Media a ajuns la 380 de milioane de dolari.
Alte companii media, cum este grupul Buzzfeed, urmează aceeaşi traiectorie. Site-ul de informaţii şi divertisment Buzzfeed a anunţat, în august 2014, un plan de extindere finanţat cu 50 de milioane de dolari.
Pe de altă parte, Vice Media, cu sediul în Brooklyn şi care are mare succes la publicul din grupa de vârstă 18-34 de ani, a obţinut o finanţare de 500 de milioane de dolari, care a ridicat valoarea companiei la 2,5 miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro