Tineri Manageri de top 2018: Ramona Popescu, marketing manager, Group City Grill
Coordonează departamentul de marketing şi comunicare pentru nouă branduri ale Grupului City Grill (Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, City Grill, Trattoria Buongiorno, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor, Pescăruş, City Cafe, aplicaţia Out4Food) şi cele 18 locaţii ale acestuia.
Licenţiată în management, la Universitatea Hyperion, a lucrat şi „am învăţat aproape totul despre HoReCa în croaziere, ocazie cu care am văzut o mare parte a lumii; am revenit în România în 2007”. Povesteşte că i-a luat aproape şase luni „să mă obişnuiesc cu România, cu «acasă», şi am înţeles că m-am întors cu un mindset diferit în ceea ce priveşte modul de tratare a clienţilor.” După întoarcerea în ţară, primul job a fost de event manager la Caru’ cu Bere. Din 2010 a început să se ocupe full time de marketing şi să dezvolte proceduri, structuri, modalităţi de lucru şi mai apoi departamentul actual.
Cât priveşte cele mai dificile momente din cariera sa, Ramona Popescu spune că acestea se leagă de 2015, care a fost un an intens. „Am dezvoltat două noi branduri, Pescăruş şi Restaurant Hanu’ lui Manuc, pe care le-am lansat în decurs de două luni. A trebuit să creăm de la zero meniu, identitate, practic să reconstruim două branduri care se bucurau de notorietate în trecut, dar trebuia aduse în prezent. Asta pe lângă toate celelalte activităţi permanente, pentru celelalte branduri.”
O provocare a mai fost, completează ea, şi să depăşească teama de nou în ceea ce priveşte online-ul. „La prima campanie de online nu am înţeles nimic. Am fost însă printre primii, cu siguranţă primii în branşa noastră, care au dezvoltat acţiuni în online, motiv pentru care acum avem o prezenţă puternică şi activă.”
Despre orizontul a zece ani de aici înainte, spune franc că nu s-a gândit până acum atât de departe în viitor. „Nu cred că voi mai schimba domeniul, îmi place HoReCa şi cred că voi rămâne în acest segment. Voi fi probabil mai implicată în partea de dezvoltare strategică şi management şi mai puţin în operaţional ca astăzi, dar cu la fel de multă autonomie.”
38 de ani
marketing manager
Grup City Grill
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro