Trei milioane de euro pentru revista Primăriei sectorului 1. Cum trebuie să scrie ziariştii
Aproape trei milioane de euro se vor duce, în următorii ani, către cei care se vor ocupa de revista Primăriei Sectorului 1 – Buletinul informativ.
Licitaţia a fost deja demarată, iar caietul de sarcini precizează exact de câte ori apare pe an, câte pagini vor avea, cum trebuie să scrie ziariştii, dar şi cum să fie designul şi titlurile. Articolele trebuie să fie originale, altfel “plagiatele vor fi respinse”.
Câştigătorul licitaţiei se va ocupa pentru următorii patru ani de Buletinul informativ. Va asigura tot: de la redactare şi editare (cu jurnalişti şi fotoreporteri) la distribuţie (publicaţia e gratuită). Bugetul: 2,7 milioane de euro.
Din cerinţe:
Textul articolelor trebuie să fie coerent, clar şi concis. Construcţia frazei trebuie să aibă complexitate sintactică redusă astfel încât lectura să fie cât mai facilă; conţinutul frazei trebuie să fie corect din punct de vedere gramatical şi al exprimării.
Să atragă cititorul prin coperta atractivă şi prin combinaţia text-imagine-structura paginii
Serviciile care se vor presta in baza acordului-cadru trebuie sa asigure:
- crearea continutului unui buletin informativ de 32+4 pagini format A4, cu aparitie cel putin trimestriala si cel mult lunara, avand concept editorial si grafic similar unei reviste;
- tiparirea buletinului informativ cu un tiraj de 133.000 exemplare/aparitie si distribuirea gratuita la adrese din sectorul 1 (la persoane fizice in sistem door hanging si la persoane juridice în sistem door to door)", se arata in anuntul de licitatie.
Primaria vrea sa incheie practic un acord cadru pentru o perioada de 4 ani cu un singur operator economic, iar pentru atribuirea ulterioara a contractelor subsecvente nu se va mai organiza o competitie. Aceasta inseamna ca firma care va castiga acest acord cadru se va ocupa de furnizarea acestor servicii in urmatorii 4 ani.