Trenurile Soarelui intră în circulaţie în iunie.Garniturile asigură legătura regiunilor cu litoralul
Trenurile Soarelui intră în circulaţie din iunie, urmând să asigure legătura tuturor regiunilor cu Marea Neagră. Programul începe din 12 iunie şi continuă până la 6 septembrie.
Conform CFR Călători, compania a adoptat un program variat care constă fie în prelungirea circulaţiei unor trenuri care aveau ca destinaţie finală Bucureşti Nord spre Mangalia, fie prin introducerea de trenuri ce au ca destinaţie exclusivă litoralul Mării Negre.
Astfel, prima parte a programului începe în 12 iunie, prin prelungirea circulaţiei unor trenuri la /de la Mangalia, până la data de 25/26 iunie:
· Trenurile IR 1642/IR 1641 Baia Mare - Bucureşti Nord şi retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1942/ IR 1941, cu grupă de vagoane de la / până la Cluj Napoca IR 1638/IR 1639 şi pentru Bistriţa Nord IR 1648.
· Trenurile IR 1862/IR 1861 Iaşi – Bucureşti Nord şi retur vor circula până la/de la Mangalia ca trenuri IR 1964/ IR 1963, cu grupă de vagoane de la/până la Suceava IR 1756/ IR 1757.
· Trenurile IR 1695/IR 1696 Timişoara Nord – Bucureşti Nord şi retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1996/IR 1995, cu grupă de vagoane de la/până la Reşiţa R 9172/ R 9161.
· Trenurile IR 1742/ IR 1741 Satu Mare – Bucureşti Nord şi retur vor circula până la / de la Mangalia ca trenuri IR 1946/ IR 1945.
De asemenea, revine în circulaţie şi în acest sezon, din 12 iunie, Trenul Tineretului” IR 1924 / IR 1923 pe ruta Sibiu – Bucureşti Nord – Mangalia şi retur.
Începând cu data de 26/27 iunie, se introduc în circulaţie trenuri special dedicate asigurării legăturii cu litoralul dinspre Timişoara Nord, Arad, Deva, Craiova, Sibiu, Satu Mare, Baia Mare, Oradea, Cluj Napoca, Braşov, Târgu Mureş, Iaşi, Suceava, Galaţi, iar trenurile anterioare vor reveni la mersul iniţial.
CFR precizează că legătura directă Arad – Mangalia şi retur va fi realizată de trenurile IR 1922/IR 1921 pe întreaga durată a programului estival, iar legătura directă între Capitală – Mangalia şi staţiunile de pe litoral va fi realizată cu trenurile IR 1983/ IR 1984 în perioada 27 iunie – 6 septembrie.
De asemenea, va creşte frecvenţa trenurilor între Constanţa şi Mangalia.
Trenurile de lung parcurs au în compunere vagoane de dormit şi cuşetă.
Pentru accesul turiştilor în Delta Dunării, din 13 iunie, trenurile IR 1589/ IR 1588 vor asigura zilnic, pe întreaga durată a sezonului, legătura directă Bucureşti Nord – Tulcea Oraş şi retur. De asemenea, în fiecare zi, 4 trenuri (2 tur/2 retur) vor continua să circule între Medgidia şi Tulcea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro