Turkish Airlines pariază pe dezvoltarea operatorului aerian AJet, pe care îl are în portofoliu din 2008. „Ne propunem să ajungem la 200 de aeronave în 2033”
Compania aeriană Turkish Airlines a schimbat numele diviziei sale AnadoluJet în AJet, brand sub care funcţionează începând din decembrie această linie dedicată călătorilor care caută preţuri reduse la biletele de avion. De asemenea, din decembrie, acest brand activează de sine stătător.
„De la 64 de aeronave, cât are acum A-Jet în flotă, ne propunem să ajungem la 200 de aeronave în 2033. Ne propunem, de asemenea, o creştere a cotei de piaţă cu acest brand”, spune Sedat Orman, vicepresident sales pentru Europa de Est la Turkish Airlines.
AnadoluJet a fost fondată în anul 2008 şi a început să opereze zboruri internaţionale în iunie 2020, având oferte mai avantajoase pentru clienţi. În prezent, conectează 41 de destinaţii, potrivit informaţiilor disponibile online.
Global, Turkish Airlines, o afacere fondată în 1933, numără peste 32.000 de angajaţi. Pentru 2033, an care va marca aşadar un secol de la fondarea companiei, operatorul aerian şi-a propus să ajungă la 171 de milioane de pasageri transportaţi, la 813 aeronave în flotă şi la venituri de 52 de miliarde de dolari.
În 2023, compania estimează că a transportat 85 de milioane de pasageri, având 437 de aeronave şi venituri de aproximativ 20 de miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro