Un antreprenor a pus bazele unei comunităţi care îi adună pe cei cu afaceri la început de drum: Ne extindem la nivel naţional
Vlad Mihălăchioiu, un tânăr care a iniţiat în 2018 un club al antreprenorilor aflaţi la început de drum în business, vrea să ajungă la peste 1.000 de membri până la sfârşitul acestui an în aplicaţia pe care a lansat-o pentru a încuraja interacţiunea. Comunitatea pe care a creat-o numără companii mici, cărora li se oferă acces la potenţiali parteneri sau investitori.
Vlad Mihălăchioiu, un tânăr care a iniţiat în 2018 un club al antreprenorilor aflaţi la început de drum în business, vrea să ajungă la peste 1.000 de membri până la sfârşitul acestui an în aplicaţia pe care a lansat-o pentru a încuraja interacţiunea. Comunitatea pe care a creat-o numără companii mici, cărora li se oferă acces la potenţiali parteneri sau investitori.
„Am creat o aplicaţie internă, care ajută antreprenorii să găsească multe soluţii la problemele lor. Ne extindem la nivel naţional şi estimăm peste 1.000 de utilizatori activi până la sfârşitul anului. Avem deja peste 130 de antreprenori plătitori. Creşte susţinerea noastră pentru businessurile afectate”, spune Vlad Mihălăchioiu, fondatorul Romanian Business Club.
El a pus bazele acestei comunităţi în martie 2018, proiectul purtând iniţial numele Bucharest Business Club. Vlad Mihălăchioiu spune că, printre problemele pe care le invocă cel mai des antreprenorii în cadrul întâlnirilor, se numără dificultatea de a găsi consultanţi, de a găsi oameni specializaţi, dar şi de a înţelege legislaţia.
„Este un club independent, susţinut din fonduri proprii. Nu suntem speakeri motivaţionali, nu facem cursuri, ci îi învăţăm pe oameni să câştige timp. Am lansat grupuri de tenis, de alergat, baschet, mic-dejunuri sau cine cu antreprenorii.”
Statutul de membru al clubului permite participarea la întâlnirile în care se face schimb de experienţă şi se obţine pe bază de recomandare din partea unui membru existent. Membrii au acces la webinarii, conferinţe, tabere de antreprenoriat şi târguri tematice.
Apartenenţa la club prin intermediul aplicaţiei costă 150 de lei sau 900 de lei pe an şi include accesul în grupuri de Telegram şi de Whatsapp, acces la evenimente săptămânale, acces pentru o lună la un curs de vânzări online şi la un curs de zece ore pentru creşterea vânzărilor.
Printre membrii actuali ai clubului, se numără Cristian Brînză, fondatorul Moon Resort – un proiect turistic din Buşteni, şi al agenţiei de marketing The Skills, Liviu Ungureanu, fondator Intralegal – o firmă de consultanţă în domeniul juridic, Ricardo Pătran, Mircea Căpăţână, fondatorul Smartbill – soluţie de facturare şi gestiune, Daniel Drăghici, fondatorul Grădinii Floreasca, şi alţii.
„Întâlnirile se desfăşoară în Bucureşti, de peste 120 de săptămâni, în fiecare miercuri seară, dar şi în Galaţi, Brăila, Craiova, Cluj-Napoca. Am organizat întâlniri în trecut şi în Constanţa, Timişoara şi Piteşti.”
Pentru a pune bazele Romanian Business Club, Vlad Mihălăchioiu a investit 75.000 de euro. Recent, în business a devenit asociat şi Cristian Brînză, cu un aport de 100.000 de euro, bani care vor fi investiţi în dezvoltarea la nivel naţional.
Vlad Mihălăchioiu mai deţine şi o companie de evenimente, sub numele The date., cu care a ajuns la peste 50 de clienţi şi peste 30.000 de participanţi în cei cinci ani de existenţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro