Un brand auto german, „adormit” timp de 50 de ani, vrea să se relanseze şi să domine piaţa

Postat la 22 august 2015 160 afişări

Un brand auto german, „adormit” timp de 50 de ani, vrea să se relanseze şi să domine piaţa

Un brand auto german aflat în stare latentă de 54 de ani, vrea să revină şi are planuri ambiţioase de a domina piaţa, urmând să prezinte un nou SUV la salonul auto de la Frankfurt din luna septembrie şi să ajungă să producă, în China, 800.000 de vehicule până în 2020.

Un brand auto german, „adormit” timp de 50 de ani, vrea să se relanseze şi să domine piaţa

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
brand,
piata
/actualitate/un-brand-auto-german-adormit-timp-de-50-de-ani-vrea-sa-se-relanseze-si-sa-domine-piata-14683755
14683755
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.