Un brand auto german, „adormit” timp de 50 de ani, vrea să se relanseze şi să domine piaţa
Un brand auto german aflat în stare latentă de 54 de ani, vrea să revină şi are planuri ambiţioase de a domina piaţa, urmând să prezinte un nou SUV la salonul auto de la Frankfurt din luna septembrie şi să ajungă să producă, în China, 800.000 de vehicule până în 2020.
Un brand auto german, „adormit” timp de 50 de ani, vrea să se relanseze şi să domine piaţa
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro