Un cunoscut producător românesc a început producţia de biocide
Produsul românesc de cosmetice Farmec a anunţat într-un comunicat de presă că începe producţia de biocide pentru uz personal şi medical. Urmând recomandarea Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, dezinfectanţii au ca substanţă activă alcoolul în proporţie de minim 70%. În urma testelor de laborator, compania a obţinut avizele necesare pentru biocide de la Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militară „Cantacuzino”, avize care atestă acţiunea virucidă, bactericidă şi fungicidă a produselor.
Un element de noutate în portofoliul Farmec sunt dezinfectanţii pentru mâini şi suprafeţe din gama Dermofarm pe bază de alcool etilic 80% v/v, creaţi special pentru unităţile medicale. Produsele sunt disponibile spre achiziţionare în varianta de 750 ml şi de 5 l. Capacitatea de producţie pentru biocidele Dermofarm este de aproximativ 700.000 de unităţi pe lună.
„În contextul actual, ne-am organizat toate resursele şi ne-am adaptat liniile de producţie, prioritizând produsele igienizante, dezinfectante şi antibacteriene pentru a răspunde nevoilor şi cerinţelor din piaţă, în special solicitărilor venite din partea instituţiilor, care luptă în prima linie împotriva răspândirii noului virus COVID-19. Am implicat toţi specialiştii din cadrul companiei în acest amplu proces de producţie şi depunem toate eforturile să obţinem materiile prime şi ambalajele necesare pentru a acoperi cererea de pe piaţă şi pentru a oferi un preţ corect. În plus, le mulţumesc membrilor Ministerului Economiei pentru suportul acordat în urgentarea avizării biocidelor", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
La începutul crizei declanşate de noul Coronavirus, compania clujeană a demarat în regim de urgenţă producţia a două igienizante pentru mâini Farmec pentru uz personal, a unui nou săpun lichid antibacterian Farmec, precum şi a produsului Nufăr dezinfectant universal într-un format extins, cu trigger, pentru o utilizare mai practică, precum şi la volume mai mari.
În continuare, prioritatea companiei Farmec este cercetarea şi dezvoltarea produselor dezinfectante noi, esenţiale pentru sănătatea publică în această perioadă de criză, şi de a-şi aduce aportul de experienţă, capacitate de producţie şi distribuţie în beneficiul populaţiei din România.
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc. În aprilie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea şi 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău şi Piteşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro