Un joc online a produs aproape un miliard de euro anul trecut
CrossFire, un joc online de tip First Person Shooter, a produs anul trecut încasări de aproape un miliard de euro, fiind astfel cel mai profitabil joc gratis online.
Jocul, lansat iniţial în Coreea de Sud in 2007, a fost conceput având la bază platforma unui alt joc de mare succes, CounterStrike. Creatorii CrossFire au adăugat hărţi, arme şi o serie de noi caractere, însă au păstrat sistemul intern de joc.
CrossFire este un joc din categoria numită "pay-to-win", ceea ce înseamnă că, deşi jocul poate fi accesat gratuit, jucătorii au opţiunea de a plăti pentru arme mai bune, armuri mai solide şi altele. Cu toate că sistemul de joc multiplayer este unul cu probleme, CrossFire a reuşit totuşi să depăşească încasările obţinute de mai cunoscutul League of Legends.
Următoarele jocuri, după încasările obţinute anul trecut, sunt League of Legends, cu 624 milioane dolari, Dungeon Fighter Online şi World of Tanks.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro