Afacerile AdePlast au crescut în T1 cu 126%
AdePlast şi-a majorat în primul trimestru din 2014 vânzările diviziei de termosisteme cu 126 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Creşterea înregistrată pe divizia de termosisteme se datorează investiţiilor realizate în cursul anului trecut şi condiţiilor meteo foarte favorabile, în special din luna martie.
”Această evoluţie a fost posibilă pentru că de anul trecut acoperim foarte rapid distribuţia în România datorită fabricilor de polistiren inaugurate pe platformele noastre din Oradea şi Roman. Aşezarea lor strategică facilitează şi livrarea produselor pe pieţele externe cu costuri bune. Anul acesta am făcut un up-grade tehnologic în valoare de cca. 200.000 euro, am crescut capacitatea de producţie a fabricii de polistiren expandat (EPS), de la Ploieşti, de la 700.000 mc la 1.050.000 mc anual. Toate aceste investiţii au influenţat pozitiv cifrele înregistrate în primul trimestru al anului”, declară Bogdan Pîrvu, manager divizie vopsele şi tencuieli decorative în cadrul AdePlast.
Compania estimează pentru primul semestru al anului o dublare a cifrei de afaceri pe divizia de termosisteme, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. ”Previziunile noastre se bazează în principal pe potenţialul concurenţial al capacităţilor noastre de producţie, dar şi pe evoluţia pozitivă pe care estimăm că o va înregistra piaţa de termosisteme în acest an. Un alt factor pe care ne bazăm este lansarea de noi soluţii şi produse pentru izolaţii ”, declară Pîrvu.
Compania a lansat anul acesta programul structurat de termosisteme. Programul constă în cinci soluţii ”la cheie”, AdePlast Termo Clasic, Premium, Grafit, Bazalt şi Adeplast ETAG 004. AdePlast este prima firmă ce realizează certificarea ETAG a termosistemului – valabilă la nivel european, cu monitorizare externă a fabricilor din România şi cu produse realizate la noi în ţară.
”Programul structurat de termosisteme dezvoltat în acest departament va produce efecte benefice până la sfârşitul primului semestru al anului, atât pentru consumatorii produselor noastre, cât şi pentru consolidarea poziţiei noastre ca lider pe această piaţă. Acesta este un alt aspect care ne permite să estimăm pentru prima jumătate a anului o dublare a vânzărilor pe divizia termosisteme”, precizează Bogdan Pîrvu.
La nivelul întregului grup, AdePlast înregistrat în primele trei luni ale anului afaceri de peste 47 milioane de lei, în creştere cu 65 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
AdePlast este cel mai important producător român materiale de construcţii cu trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman.
Oradea. Capacitatea de producţie este de 250.000 de tone adezivi şi mortare uscate, 50.000 de tone de vopsea şi tencuieli decorative pe an şi 700.000 metri cubi de polistiren expandat (EPS), având inclusă şi capacitatea de producţie de polistiren grafitat în cobranding cu firma BASF.
Ploieşti. Pe platforma industrială de la Ploieşti se află o fabrică de adezivi şi mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone, o fabrică de polistiren expandat (EPS) de 700.000 de metri cubi, o line de producţie de polistiren grafitat de 150.000 de metri cub, la care se adaugă o fabrica de vopsea, tencuieli decorative şi lacuri şi emailuri pe bază de apă, cu capacitate de 50.000 tone pe an.
Roman. AdePlast deţine o zonă industrială care include o fabrică de adezivi şi mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone şi o linie de producţie de polistiren expandat cu o capacitate anuală de 700.000 de metri cubi. Astfel, Adeplast devine producătorul de termosistem numărul 1 din România, având toate materialele componente realizate în fabricile proprii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro