Un retailer de fashion străin cu preţuri mici RUPE TOT şi atacă piaţa cu mega discounturi

Postat la 13 decembrie 2018 366 afişări

Pepco, Kik şi Miniso sunt trei discounteri de pe segmentul de modă care pregătesc zeci de deschideri anual în România.

Un retailer de fashion străin cu preţuri mici RUPE TOT şi atacă piaţa cu mega discounturi

Piaţa locală de modă, evaluată la circa 15 mld. lei anual, a devenit tot mai atrăgătoare pentru jucătorii cu preţuri mici precum Pepco (Polonia), Kik (Germania) şi Miniso (Japonia). Cei doi din urmă au intrat în România în 2018, după ce Pepco deja ajunsese la peste 200 de magazine în toată ţara.

 

Evoluţia bună a polonezilor a încurajat şi alte bran­duri să pătrundă în România, unde aceşti jucători cu preţuri mici se bat cu alţi discounteri internaţionali, precum Takko sau LC Waikiki, dar şi cu magazinele de tip „orice produs la 13 lei“ sau cu bazarurile locale. Pe piaţa locală, din cauza puterii reduse de cumpărare, o mare parte (până la o treime, potrivit ultimelor date) din achiziţiile de haine şi decoraţiuni se realizează în pieţele agroalimentare şi în bazaruri, potrivit unor date mai vechi oferite de companiile de cercetare de piaţă. Acest lucru arată încă o dată potenţialul de piaţă pentru anumiţi retaileri.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
piata,
ieftin,
atac,
fashion,
rupere,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.