Un retailer gigant vrea să CUCEREASCĂ piaţa din România.Vrea să deschidă 2000 de magazine noi in doar trei ani

Postat la 25 octombrie 2017 1170 afişări

Retailerul METRO Cash & Carry repoziţionează brandul de proximitate LaDoiPaşi ca franciză independentă şi ţinteşte un număr de 2000 de magazine până în 2020, de la 430 de unităţi în prezent.

Un retailer gigant vrea să CUCEREASCĂ piaţa din România.Vrea să deschidă 2000 de magazine noi in doar trei ani

„Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor şi al micilor comercianţi cu un model de business viabil şi adaptat dinamicii socio-economice. Prin susţinerea dezvoltării magazinelor independente de proximitate, contribuim la consolidarea comerţului tradiţional şi a ecosistemului de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPaşi îşi doreşte cumpărături rapide, plăcute, într-un mediu familiar, parte din viaţa comunităţii”,  a declarat Violeta Luca, Retail Director Metro Cash & Carry România.

 

Reţeaua LaDoiPaşi, lansată de Metro în 2012, numără 430 de magazine, dintre care 25 de locaţii au fost inaugurate în ultimele două luni.  Prin programul de afiliere LaDoiPaşi, comercianţii au acces la consultanţă pe branding, produse, acces la preţuri competitive de achiziţie, transfer de know-how, echipamente moderne şi comunicare integrată de marketing.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.