Un startup românesc investeşte 500.000 de euro într-un magazin online dedicat părinţilor cu copii între 0 şi 3 ani

Autor: Florin Casota Postat la 08 august 2017 595 afişări

Conform unui studiu realizat de către compania MillwardBrown Romania, comandat de miababy.ro® piaţa de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 şi 3 ani are o valoare de circa 400 - 450 de milioane de euro pe an, cu potenţial major de creştere în segmentul online, care reprezintă 10% din piaţă.

Un startup românesc investeşte 500.000 de euro într-un magazin online dedicat părinţilor cu copii între 0 şi 3 ani

Miababy.ro este un magazin online dedicat părinţilor de copii cu vârste între 0 şi 3 ani şi anunţă o investiţie de jumătate de milion de euro în dezvoltarea platformei online.

Potrivit reprezentanţilor, investiţia a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare şi aplicarea lui în online, depozitul propriu, sistemele ERP şi stocurile retailerului.  De asemenea, magazinul online îşi propune realizarea unei experienţe personalizate pentru clienţi, în funcţie de dezvoltarea copiilor. Investiţiei este planificată a fi recuperată în următorii trei ani

“Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaţionale cu tradiţie să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici şi că platforma noastră este foarte bine gândită”, a declarat Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro

Piaţa de produse pentru copii de până la 3 ani va creşte anul acesta cu circa 30%, urmând să depăşească jumătate de miliard de euro, potrivit unui studiu realizat de MillwardBrown România. Din totalul achiziţiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziţionează cadouri este de 55%, iar ponderea părinţilor care cumpără pentru copiii lor creşte la 45%.

„miababy.ro® a fost creat cu o secţiune denumită Infinity, o rubrică relevantă de conţinut pentru părinţii care doresc să se documenteze despre fiecare etapă a dezvoltării copilului. În plus, aceştia au acces la produse şi informaţii relevante despre rolul părinţilor în primii trei ani de viaţă. Conceptul este rezultatul unei cercetări minuţioase a pieţei de profil şi a unei investiţii majore în crearea platformei, care să răspundă nevoilor celor 1,4 milioane de cumpărători de pe această piaţă, din care 300.000 achiziţionează produse online”, a explicat Mia Karimzadeh.

Magazinul online miababy.ro este structurat în categorii cu produse de îmbrăcăminte, încălţăminte, îngrijire, jucării, produse pentru plimbare şi "produse wow".

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.