Un tânăr în vârstă de 19 ani a deschis prima shaormerie dulce. “Am căutat pe internet o idee nouă de afacere şi am descoperit din greşeală asta"

Autor: Valerian Ionescu, Adriana Mit Postat la 19 decembrie 2016 1262 afişări

Un tânăr în vârstă de 19 ani a deschis prima shaormerie dulce din Timişoara, în care clienţii pot găsi kebab cu ciocolată, fructe şi frişcă, întreaga investiţie ridicându-se la suma de 20.000 de euro, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Inedita shaormerie a fost deschisă, sâmbătă, în Piaţa Libertăţii din Timişoara. Aici, lipia este înlocuită cu o clătită pufoasă, carnea cu ciocolată răzuită ca la kebab, cartofii prăjiţi cu fructe precum căpşuni, kiwi sau banane, iar sosurile cu frişcă şi diferite topping-uri. Rezultatul este un choco-kebab delicios.

Ideea de afaceri este unică în Timişoara şi i-a venit lui Ionuţ Gheorghescu, un tânăr în vârstă de 19 ani care a terminat liceul în acest an. În prezent, Ionuţ este student la Facultatea de Economie şi de Administrare a Afacerilor din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara şi spune că întreaga investiţie se ridică la suma de 20.000 de euro.

“Am căutat pe Internet o idee nouă de afacere şi am descoperit din greşeală asta, mi s-a părut foarte interesantă. Am început cu un buget de 10.000 de euro, deoarece am dorit să merg pe insule comerciale, în mall-uri, dar până la urmă am ajuns să amenajez un spaţiu, care m-a făcut să dublez investiţia. Părinţii mei au dorit să-mi cumpere o maşină şi am decis să nu o cumpăr, ci să-i investesc în această afacere, pentru că visul meu e să nu lucrez pentru alţii”, a declarat corespondentului MEDIAFAX, Ionuţ Gheorghescu.

Pentru început, în cadrul Choco-Kebab-ului deschis în Piaţa Libertăţii din Timişoara lucrează doi angajaţi. Ionuţ Gheorghescu crede că acest concept va prinde la public pentru că este nou.

“E un concept nou şi se asociază cu shaorma. Eu cred că o să prindă la public, e ceva nou şi oamenii sunt curioşi la început să vadă şi, dacă este bun, clar o să revină. O shaorma dulce standard conţine fructe, ciocolată, topping-uri, zahăr pudră. Avem şi variante mai speciale, cu Nuttela, Bounty, diferite creme, unt de arahide. Noi mergem pe conceptul ca clientul să-şi facă kebab-ul cu ceea ce doreşte”, explică Ionuţ Gheorghescu.

În ceea ce priveşte preţurile, un kebab dulce standard costă 13,50 lei, iar pentru fiecare ingredient în plus, clientul plăteşte 0,50 bani.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
SHAORMA,
CIOCOLATA,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.