Unul dintre cele mai mari lanţuri de retail începe să deschidă magazinele închise din cauza pandemiei şi chiar inaugurează 4 unităţi noi

Autor: Cristina Roşca Postat la 15 mai 2020 402 afişări

Unul dintre cele mai mari lanţuri de retail începe să deschidă magazinele închise din cauza pandemiei şi chiar inaugurează 4 unităţi noi

Discounterul polonez de modă Pepco, cel mai extins jucător de pe segmentul de îmbrăcăminte şi încăţăminte cu o reţea de 272 de unităţi în România, a decis închiderea temporară a magazinelor locale pe 23 martie. Acum, retailerul redeschide 168 dintre cele 272 de magazine şi inaugurează şi patru unităţi noi.

„Deschidem 168 dintre magazinele existente precum şi alte patru unităţi noi. Este vorba de unităţile stradale sau cele care au intrare din stradă, este şi cazul celor din parcurile de retail. Ne ghidăm după deciziile autorităţile în orice acţiuni vom lua. Pepco are în total 272 de magazine - stradale şi în malluri, la care se adaugă cele patru noi menţionate anterior”, spune Anca Radu, operations manager Pepco Retail.

Pepco este brandul de modă cu cele mai mari vânzări din România, depăşind Zara sau H&M. Este totodată un retailer activ pe segmentul de discount, astfel că pariază pe preţuri mici şi pe oraşe de toate mărimile. De aceea, spre deosebire de alţi retaileri, nu este prezent doar în malluri.

Mallurile au în continuare uşile închise şi nu există o dată oficială privind reluarea activităţii, iar pentru multe companii acest lucru înseamnă încă o perioadă de inactivitate dat fiind că majoritatea retailerilor de îmbrăcăminte, încălţăminte şi cosmetice sunt prezenţi în special în malluri şi mai puţin în spaţii stradale. Explicaţia rezidă în faptul că  99% din shopping-ul non-food din România se facea la mall în perioada de dinainte de pandemie.

Avantajaţi sunt însă retailerii care au un model mixt - stradal – mall, cum este Pepco. De asemenea, sunt avantajaţi retailerii amplasaţi în parcuri de retail, unde sunt boxuri cu intrare separată per fiecare magazin.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
inchidere,
retaileri,
decizie,
extindere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.