Unul dintre cele mai mari "simboluri" ale României: Cum au ajuns micii din Piaţa Obor în publicaţia The New York Times

Postat la 09 noiembrie 2018 205 afişări

Susanne Fowler a participat recent la un tur de promovare turistică a Bucureştiului, apoi a realizat o recenzie surprinzătoare pentru publicaţia The New York Times, iar aticolul se numeşte „36 de ore în Bucureşti”.

Unul dintre cele mai mari "simboluri" ale României: Cum au ajuns micii din Piaţa Obor în publicaţia The New York Times

„Bucureştiul este ca pătrunjelul, ori îl iubeşti, ori îl urăşti, mi-a spus un român. Dar sunt multe lucruri de iubit la acest oraş care îţi oferă un gust al Europei mai puţin scumpe, România fiind în Uniunea Europeană, dar nu are moneda Euro. Încă se luptă cu corupţia la nivel guvernamental”, îşi începe Susanne Fowler articolul din publicaţia americană.

 

Sriitoarea povesteşte cum a vizitat „opulenta” vilă „de lux” a lui Nicolae Ceauşescu din Bulevardul Primăverii şi spune că Bucureştiul are parcuri frumoase, recomandând chiar Grădina Cişmigiu.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
new york times,
crestere,
piata,
bucuresti,
numire

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.