Urgent Cargus are un buget de investiţii de 8 milioane de euro pentru anul acesta
Urgent Cargus a introdus o serie de sisteme de operare internă care elimină eroarea umană, reduc la minimum probabilitatea ca pachetul să nu ajungă la destinaţie şi eficientizează la maximum perioada de livrare, conform reprezentanţilor companiei. Una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de curierat din România, Urgent Cargus are pentru acest an un buget de investiţii de 8 milioane de euro.
„Prelucrăm zilnic colete care cântăresc peste 6 milioane de kilograme, pe care le sortăm şi le distribuim în întreaga ţară. Cei 2.600 de curieri străbat zi de zi 170.000 de kilometri pentru ca, în final, clienţii noştri să fie mulţumiţi. Vorbim de volume uriaşe, iar pentru ca totul să meargă strună, investim constant în tehnologie şi hardware pentru a ne asigura că oferim clienţilor noştri un nivel ridicat al serviciilor nu doar astăzi, ci şi în viitor”, declară Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
Investiţii în trei direcţii importante
Potrivit lui Gian Sharp, CEO Urgent Cargus, 70% din investiţiile Urgent Cargus vizează trei zone importante: optimizarea distribuţiei rutelor de curierat şi prezicerea livrării (soluţia ORTEC); tehnologia „Sorting by voice” (furnizată de Total Technologies); sistemul de sortare automatizat (de la Vanderlande).
Optimizarea distribuţiei rutelor de curierat şi prezicerea livrării, soluţia ORTEC.
Definitivarea proiectului „Optimizarea distribuţiei rutelor de curierat şi prezicerea livrării” a durat 18 luni, implicând provocări precum potrivirea codurilor poştale cu adresele fizice reale. În prezent, s-a ajuns la Urgent Cargus la un grad de acurateţe de peste 95%, permiţându-le curierilor să găsească căi optimizate şi eficiente de livrare prin utilizarea managementului de trafic WAZE. Ţinta următoarei faze a acestui proiect este aceea de a oferi o prezicere de livrare într-un interval de timp de două ore.
Sorting by voice. Odată cu creşterea volumelor, companiile de curierat trebuie să găsească cele mai bune soluţii pentru a procesa coletele cât mai eficient şi mai rapid posibil. Tehnologia „Sorting by voice” este un răspuns la marile provocări ale industriei. Este o soluţie inovatoare, prima în regiune, şi reprezintă un pas logic spre optimizarea proceselor interne, conducând la reducerea semnificativă a paşilor necesari în procesul de sortare. Tehnologia „Sorting by voice” permite cunoaşterea automată a destinaţiei pachetului prin simpla scanare a etichetei. Informaţiile sunt apoi transmise operatorilor de manipulare ai terminalelor, care trec la procesarea transporturilor. Această tehnologie a dus la o viteză de sortare aproape triplă: 800 de bucăţi pe oră, faţă de 300 bucăţi pe oră câte se sortau înainte de aplicarea tehnologiei „Sorting by voice”.
Sistemul de sortare automatizată Vanderlande răspunde nevoii de flexibilitate şi optimizare a activităţilor logistice. Noua soluţie utilizată de Urgent Cargus este capabilă să mărească capacitatea de sortare a coletelor până la 10.000 de bucăţi/oră şi contribuie la planificarea sezonului de vârf.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro