Valoarea brandului de ţară a României a crescut în 2017, dar ratingul acestuia a scăzut faţă de 2016
Brandul de ţară al României, evaluat de Brand Finance, valorează 175 de miliarde de dolari în 2017, faţă de 165 de miliarde de dolari în 2016, dar a scăzut de pe locul 47 pe 49 într-un top cu 100 de naţiuni, deoarece ratingul a scăzut de la „A+” la „A”.
Pe primul loc în topul Brand Finance se clasează SUA, cu 21 de miliarde de dolari şi rating „AAA-”, iar locurile 2 şi 3 sunt ocupate de China (10,2 miliarde de dolari) şi Germania (4,02 miliarde de dolari).
Pe ultimele locuri sunt clasate Congo, cu 16 miliarde de dolari, Nepal şi Cipru – cu câte 15 miliarde de dolari.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro