Valoarea brandului de ţară a României a crescut în 2017, dar ratingul acestuia a scăzut faţă de 2016
Brandul de ţară al României, evaluat de Brand Finance, valorează 175 de miliarde de dolari în 2017, faţă de 165 de miliarde de dolari în 2016, dar a scăzut de pe locul 47 pe 49 într-un top cu 100 de naţiuni, deoarece ratingul a scăzut de la „A+” la „A”.
Pe primul loc în topul Brand Finance se clasează SUA, cu 21 de miliarde de dolari şi rating „AAA-”, iar locurile 2 şi 3 sunt ocupate de China (10,2 miliarde de dolari) şi Germania (4,02 miliarde de dolari).
Pe ultimele locuri sunt clasate Congo, cu 16 miliarde de dolari, Nepal şi Cipru – cu câte 15 miliarde de dolari.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro