Vânzările companiei H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, au scăzut cu 50% între lunile martie şi mai

Autor: Eduard Ivanovici Postat la 15 iunie 2020 72 afişări

Vânzările companiei H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, au scăzut cu 50% între lunile martie şi mai

H&M, al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a raportat luni o scădere a vânzărilor mai mică decât estimările iniţiale ale companiei, scrie Reuters.

Între lunile martie şi mari, vânzările nete ale grupului suedez au înregistrat o scădere de 50%, sau 3,1 miliarde de dolari, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Iniţial, analiştii anticipau un declin de 27,5 miliarde de dolari. Între timp, vânzările online au crescut cu 36%.

H&M, care a început să îşi redeschidă magazinele la sfârşitul lui aprilie, a declarat că vânzările din primele 13 zile ale lunii iunie au scăzut cu 20%. Anul acesta, acţiunile din cadrul companiei au înregistrat un declin de 26%.

„Ritmul de recuperare al vânzărilor variază în funcţie de pieţe”, a declarat retailerul.

Inditex, companie care deţine brandul Zara şi cel mai mare rival al celor de la H%M, a înregistrat o scădere de 44% a vânzărilor între lunile februarie şi aprilie.

Înainte de pandemie, H&M era pe punctul de a încheia un proces lung de investiţii pe fondul digitalizării şi al unei competiţii tot mai dure.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzari,
h&m,
declin,
declaratii
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori