Vânzările H&M România au crescut cu 34% în decembrie 2013 - mai 2014, când a deschis 7 magazine

Postat la 18 iunie 2014 48 afişări

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut în primul semestru al anului fiscal curent, perioada decembrie 2013 - mai 2014, cu 34%, până la 549 milioane coroane suedeze (61 milioane euro).

Vânzările H&M România au crescut cu 34% în decembrie 2013 - mai 2014, când a deschis 7 magazine

 În lei, vânzările H&M România s-au majorat cu 30%. Vânzările includ TVA.

În perioada menţionată, retailerul a deschis şapte magazine şi a ajuns la o reţea de 35 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei.

În al doilea trimestru al anului fiscal, intervalul martie-mai 2014, H&M a înregistrat în România vânzări de 301 milioane de coroane suedeze (33,4 milioane euro), în creştere cu 36%, şi a deschis 5 magazine noi.

Anul trecut, vânzările H&M România au depăşit pragul de 100 milioane euro. Totodată, profitul net înregistrat de companie s-a situat la 23,6 milioane lei (5,4 miliane euro), în creştere cu 52%.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vanzarile-h-m-romania-au-crescut-cu-34-in-decembrie-2013-mai-2014-cand-a-deschis-7-magazine-12783195
12783195
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.