Vanzarile Henkel au crescut cu 8,9% anul acesta
Vanzarile Henkel, care are activitati pe piata romaneasca in domeniul bunurilor de larg consum si al materialelor de constructii, au crescut pe plan international cu 8,9 procente pana la 3,823 mld. euro. “In pofida contextului dificil, Henkel a inceput foarte bine anul 2011. Am realizat o foarte buna crestere organica a vanzarilor, peste valoarea pietelor,” a declarat Kasper Rorsted, CEO-ul Henkel.
In ceea ce priveste anul fiscal 2011, Rorsted a declarat urmatoarele: "In conditiile unei competitiii intense pe piete, alaturi de cresterea pretului materiilor prime, contextul economic va ramane in continuare extrem de dificil. Va trebui sa continuam sa ne revizuim structura astfel incat sa ramanem competitivi pe termen lung." Henkel si-a marit putin asteptarile in ceea ce priveste cresterea organica a vanzarilor: "Suntem convinsi ca vom reusi sa crestem mai mult decat pietele relevante si in 2011 si estimam o crestere situata in intervalul 3 - 5 procente. Estimam - in acord cu declaratiile anterioare - o crestere a EBIT margin ajustat de cca 13 procente si o crestere a castigurilor per actiune preferentiala de cca 10 procente," a mai adaugat Kasper Rorsted.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro