Vânzările înregistrate de Apa Calipso au ajuns la 48 milioane de lei la 11 luni
Producătorul apei de izvor naturale Calipso a atins, la 11 luni, afaceri de 48 milioane de lei, în creştere cu 13 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
“A fost un an foarte bun pentru noi, am depăşit cu 13% cantitatea de apă livrată în 2015. În această situaţie, ne-am concentrat atenţia şi asupra investiţiilor pentru reducerea cantităţii de plastic folosite anual cu cca 60 tone“, a declarat Daciana Siderache, director general Apa Calipso.
Apa de izvor Calipso este extrasă de la peste 250 de metri adâncime, din Codrii Vlăsiei. Analizele de laborator arată că este o apă oligominerală, cu un reziduu sec de 372 mg/l, uşor alcalină, cu un pH de 8,2, similar pH-ului lichidelor din corpul uman şi un nivel de nitriţi sub capacitatea de detecţie a aparatelor de laborator.
“Am observat un interes din ce în ce mai crescut al românilor pentru calitatea apei pe care o consumă. Marketingul nu mai face neapărat diferenţa pe piaţa apei. Este un lucru îmbucurător pentru că primează calitatea apei pe care o bem şi nu alte considerente. Pe scurt, trebuie să ştim ce bem, nu neapărat ce brand consumăm”, a adăugat Daciana Siderache.
Unul dintre cei mai importanţi parametri ai apei este pH-ul. Acesta indică aciditatea sau bazicititatea unei substanţe. Apa de izvor Calipso este uşor alcalină, perfectă pentru a reduce nivelul de aciditate din corp, nivel pe care îl creştem consumând alimente precum carne, cafea, lapte sau diferite sucuri.
Un alt criteriu important este reziduul sec. Acesta reprezintă cantitatea de săruri minerale care rămâne în urma procesului de fierbere la 180 grade Celsius. O apă bună trebuie să conţină obligatoriu sub 500 mg/l de reziduu sec.
“Este foarte important ca oamenii să ştie exact ce înseamnă aceste informatii şi cât de mult le poate influenţa starea de bine”, a întărit Daciana Siderache, director Apa Calipso şi farmacist.
Compania Apa Calipso a fost înfiinţată în anul 1991, având acum peste 140 de angajaţi, şi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 45 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacităţii de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investiţiilor în producţie ale companiei la peste 12 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro