Vânzările Renault la trei luni, limitate de cursul euro. Dacia, cea mai solidă creştere din grup
Veniturile Renault au scăzut cu 0,1% în primul trimestru, la 8,26 miliarde euro, din cauza aprecierii euro pe pieţele valutare, în pofida vânzărilor mai mari de autoturisme, Dacia înregistrând cea mai rapidă creştere dintre mărcile grupului francez.
Livările de autovehicule ale companiei au crescut cu 5,1% în perioada ianuarie-martie faţă de intervalul corespunzător al anului trecut, la 636,239 unităţi, în princnipal datorită cererii pentru automobile Dacia, potrivit Bloomberg.
"Piaţa europeană a evoluat mai bine decât ne aşteptam în acest trimestru. Scăderea severă a cererii pe anumite pieţe cheie, precum şi evoluţiile nefavorabile ale cursurilor de schimb valutar, au afectat afacerile în afara Europei", a declarat într-o conferinţă directorul financiar executiv al Renault, Dominique Thormann.
Renault, care deţine 43% din acţiunile producătorului japonez Nissan, se extinde agresiv pe pieţele emergente pentru a reduce dependenţa de Europa, unde vânzările auto au scăzut anul trecut pentru cel de-al şaselea an consecutiv, la minimul ultimilor 20 de ani. Piaţa europeană a început să urcest an, Dacia înregistrând în primul trimestru cea mai puternică creştere din Europa în topul mărcilor.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro