Vânzările reţelei Lem's au crescut cu 10%

Postat la 23 martie 2014 61 afişări

Vânzările reţelei de magazine în sistem de franciză Lem's, operată de producătorul de mobilă Lemet Câmpina, au înregistrat anul trecut o creştere de 10%, la 231 milioane lei (52,2 milioane euro).

Vânzările reţelei Lem's au crescut cu 10%

Printre factorii care au influenţat evoluţia vânzărilor se numără investiţiile în tehnologie, extinderea portofoliului şi dezvoltarea reţelei de magazine cu unităţi amplasate în special în galeriile comerciale tip mall, se arată într-un comunicat al companiei.

Compania a investit anul trecut peste 12 milioane lei pentru deschiderea a 11 magazine, în prezent reţeaua depăşind 100 unităţi, incluzând partenerii Lemet. Suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, este de peste 65.000 mp.

Dintre produsele de mobilier lansate recent, segmentul premium creşte constant, iar 48% din vânzările realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium şi lux.  "Sectorul premium este în creştere şi va continua acest trend şi în anii următori", a declarat directorul general şi proprietarul companiei, Alexandru Rizea.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vanzarile-retelei-lem-s-au-crescut-cu-10-12316806
12316806
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.