Vânzările Sphera Franchise Group au crescut cu 21,6% în prima jumătate a anului, depăşind 350 milioane RON
Sphera Franchise Group (Sphera) a înregistrat vânzări de circa 350 milioane RON în primele şase luni ale anului, în creştere cu 21,6% faţă de rezultatele pro-forma din aceeaşi perioadă din 2017.
Aceste rezultate sunt susţinute, în egală măsură, de performanţa vânzărilor în bază comparabilă, care au ajuns la nivelul de 8%, şi de contribuţia celor 26 de noi unităţi deschise de la începutul anului 2017. Cea mai mare contribuţie la această performanţă a avut-o USFN România, operator al brandului KFC în România, care a înregistrat o creştere a vânzărilor totale de aproape 20%, în timp ce ARS, operator al brandului Pizza Hut în România, a raportat vânzări în creştere cu circa 9%.
„În prima jumătate de an am navigat, încă o dată, pe teritorii noi, prin deschiderea celui de-al treilea restaurant Taco Bell în Bucureşti şi extinderea în continuare a reţelei de restaurante, atât în România, cât şi în Italia”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.
Profitul EBITDA (profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere şi amortizare) al Sphera a ajuns la 32,3 milioane RON, reprezentând o reducere de aproape 16% faţă de anul trecut. Principalele motive ale profitabilităţii în scădere au fost accelerarea semnificativă a ritmului de deschidere a restaurantelor, incluzând cele două noi segmente de afaceri (restaurante KFC în Italia şi Taco Bell în România), împreună cu o încetinire generală a condiţiilor pieţei de retail în al doilea trimestru al anului.
„Ne aşteptăm să deschidem 26 de unităţi noi, cu trei restaurante KFC noi în Italia”, a adăugat Hilton.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro