Vânzările Vans sunt din ce în ce mai mari: Compania a înregistrat venituri mai mari cu 35% în al doilea trimestru
Vans continuă să perpetueze cultura de skateboarding în industria de fashion, iar acest lucru se reflectă în vânzările companiei, care au crescut cu 35% în al doilea trimestru, potrivit anunţului făcut de compania-mamă, VF Corp, citat de CNN.
Vânzările Vans au crescut la retaileri precum Nordstrom, Dick s Sporting Goods şi Amazon. În acelaşi timp, şi vânzările direct la consumator în magazinele fizice şi prin canalele digitale proprii ale Vans au crescut.
Trimestrul puternic a alimentat predicţia străzii pentru creşterea înregistrată la nivelul vânzărilor până la sfârşitul anului, crescând-o la 15%. Anul trecut, vânzările Vans au crescut cu 19%.
VF Corp deţine mai multe branduri populare, printre care North Face, Timberland, Wrangler şi blugii Lee, însă Vans este „premiul special” din punct de vedere al activelor.
Brandul Vans a profitat de două trenduri care modelează segmentul atletic de modă, şi-anume stilul athleisure (n.red: casual proiectat atât pentru sport cât şi pentru ţinutele cotidiene) şi dorinţa oamenilor de a purta lucruri în stil retro.
„Oamenii poartă articole sportive în toate tipurile de ocazii – muncă, joacă şi şcoală – fără intenţia de a le folosi în scopuri sportive”, spune Matt Powell, analist în cadrul industriei de articole sportive pentru firma de cercetare de piaţă NDP Group. „Cu cât e mai casual cu atât e mai căutat”.
Deşi brandul este mult mai mic decât Nike şi Adidas, Vans vrea să devină „un furnizor activ de încălţăminte”, spune Steven Rendle, CEO-ul companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro