Veniturile Carrefour au urcat cu 4,3%, la 36 miliarde euro la şase luni. Vânzări în creştere şi în România
Carrefour a înregistrat în primele şase luni vânzări de 35,9 miliarde euro, cu 4,3% mai mari faţă de perioada similară din 2013, cea mai mare rată de creştere organică din 5 ani, grupul francez arătând că în Europa vânzările au urcat în Spania, Belgia şi România şi au fost stabile în restul ţărilor.
Carrefour notează că vânzările din Europa au crescut organic cu 1,1%, cu evoluţii pozitive atât pe piaţa franceză, cât şi în Spania, Belgia şi România.
Pe pieţele emergente, veniturile au înregistrat de asemenea creştere, de 11,2%, datorită performanţelor bune ale operaţiunilor din Argentina şi Brazilia. În Asia evoluţia a fost stabilă.
În perioada analizată, grupul a investit 818 milioane euro în extinderea şi modernizarea reţelelor de magazine şi a semnat acorduri pentru achiziţia a 800 de magazine DIA din Franţa şi a 53 de supermarketuri Billa din nordul Italiei.
În România, grupul Carrefour deţine 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 79 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 6 magazine de proximitate Contact şi un magazin online.
Anul trecut, vânzările companiei pe piaţa românească au revenit la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro