Veniturile Carrefour au urcat cu 4,3%, la 36 miliarde euro la şase luni. Vânzări în creştere şi în România

Autor: Ana Maria Petcana Postat la 31 iulie 2014 35 afişări

Carrefour a înregistrat în primele şase luni vânzări de 35,9 miliarde euro, cu 4,3% mai mari faţă de perioada similară din 2013, cea mai mare rată de creştere organică din 5 ani, grupul francez arătând că în Europa vânzările au urcat în Spania, Belgia şi România şi au fost stabile în restul ţărilor.

Carrefour notează că vânzările din Europa au crescut organic cu 1,1%, cu evoluţii pozitive atât pe piaţa franceză, cât şi în Spania, Belgia şi România.

Pe pieţele emergente, veniturile au înregistrat de asemenea creştere, de 11,2%, datorită performanţelor bune ale operaţiunilor din Argentina şi Brazilia. În Asia evoluţia a fost stabilă.

În perioada analizată, grupul a investit 818 milioane euro în extinderea şi modernizarea reţelelor de magazine şi a semnat acorduri pentru achiziţia a 800 de magazine DIA din Franţa şi a 53 de supermarketuri Billa din nordul Italiei.

În România, grupul Carrefour deţine 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 79 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 6 magazine de proximitate Contact şi un magazin online.

Anul trecut, vânzările companiei pe piaţa românească au revenit la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CARREFOUR,
REZULTATE,
/actualitate/veniturile-carrefour-au-urcat-cu-4-3-la-36-miliarde-euro-la-sase-luni-vanzari-in-crestere-si-in-romania-13012831
13012831
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.