Verizon Communications cumpără AOL, într-o tranzacţie de 4,4 miliarde de dolari
Operatorul american de telecomunicaţii Verizon Communications a convenit preluarea AOL, într-o tranzacţie evaluată la 4,4 miliarde de dolari prin care va obţine acces la tehnologie de publicitate automată care va genera venituri mai mari din serviciile video pentru dispozitive mobile.
Verizon, cel mai mare furnizor de servicii wireless din SUA, va plăti 50 de dolari pentru o acţiune AOL, cu 17% mai mult faţă de preţul înregistrat la închiderea tranzacţiilor de luni, transmite Bloomberg.
Directorul general al AOL, Tim Armstrong, care a coordonat transformarea companiei într-unul dintre cei mai de succes furnizori de tehnologie destinată publicităţii, va continua să conducă operaţiunile acesteia după finalizarea tranzacţiei, au anunţat marţi cele două companii.
Prin alăturarea aşa-numitei tehnologii de publicitate programată a AOL conţinutului pe dispozitive mobile, Verizon va obţine o nouă sursă de venituri într-o perioadă în care principalele sale servicii sunt concurate tot mai mult de companii ca T-Mobile US.
"Vor să integreze publicitatea şi programarea conţinutului cu reţeaua wireless. Este un plan ambiţios, piaţa publicităţii mobile este dominată de Google", a declarat Roger Entner, analist la Recon Analytics în Dedham, Massachusetts.
Acţiunile AOL au urcat cu până la 19% în urma informaţiei, la 50,7 dolari pe unitate, uşor peste preţul ofertei Verizon.
Titlurile Verizon sunt în declin cu 0,5%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro