Veşti proaste pentru părinţi: Pamperşii se vor scumpi semnificativ
Bebeluşii au nevoie de mii de pamperşi în fiecare an, iar aceştia vor deveni din ce în ce mai scumpi, potrivit MarketWatch.
Procter&Gamble, compania mamă a firmei Pampers, a anunţat săptămâna aceasta că preţurile pentru produsele Pampers vor creşte în medie cu 4%, deşi aceste creşteri vor fi diferite în funcţie de retailer.
Target, de exemplu, vinde pachete de 100 de bucăţi de scutece Pampers pentru 24,99 dolari, iar creşterea va duce această ofertă la aproape 26 de dolari.
Compania dă vina pe costurile în creştere cu materia primă plus costurile de transport care ar putea creşte în perioada următoare. Noile preţuri vor fi aplicate în perioada octombrie-decembrie, potrivit unui purtător de cuvânt al companiei.
În 2011, P&G şi Kimberly-Clark, producătorul scutecelor Huggies, au crescut simultan costurile pamperşilor din acelaşi motiv.
Aceste creşteri de preţ se resimt în portofolul părinţilor. Un copil poate utiliza în primul an de viaţă între 2.500-3.000 de pamperşi pentru care părinţii plătesc între 500 şi 1.000 de dolari, spune Jen Dicks Burg, blogger sub peseudonimul The Subruban Mom, mamă a trei fete.
BabyCenter, o companie online de media pentru părinţi, estimează că cheltuielile cu scutecele de unică folosinţă pot ajunge la circa 72 dolari pe lună în primul an, în baza unui sondaj la care au răspuns 1.000 de mămici.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro