Vivre a încheiat campania locală de Black Friday cu vânzări de peste 3,5 milioane de euro
Vivre, unul dintre principalii retaileri online de home şi deco din Europa Centrala si de Est, a înregistrat, de-a lungul campaniei locale de Black Friday, vânzări de peste 3,5 milioane de euro, 27% fiind realizate in primele patru ore de la începerea evenimentului.
În raport cu ediţia de anul trecut, evenimentul a generat un volum total de vânzări în creştere cu 150%, depăşind totalul înregistrat anul trecut încă din primele 24 de ore. „Cea mai solicitată zi a fost, aşa cum ne aşteptam, prima zi de campanie, vârful de trafic fiind atins joi, la ora 21:00, când am înregistrat peste 20.000 de accesări simultane. Cele mai multe accesări web au venit de pe mobile, în proporţie de 70% din totalul vizitelor pe site”, a declarat Iulian Vegheş, VP of marketing, Vivre.
Majoritatea comenzilor urmează să fie achitate ramburs, cu toate acestea ponderea tranzacţiilor cu cardul a ajuns la 39%, în creştere faţă de ediţia anterioară. Cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 3.021 de euro, fiind achitată cu cardul, iar cel mai scump obiect achiziţionat a avut valoarea de 3.097 de lei. Cele mai accesate categorii au fost canapele, covoare, textile şi mobilier.
Bucureştiul se află în topul oraşelor în funcţie de numărul total de comenzi (40%), urmat de Cluj (8,6%), Timişoara (6,5%) şi Iaşi (6%). 30% dintre produsele comandate de Black Friday au plecat deja către noii lor proprietari.
Anul acesta, peste 50.000 de modele au fost disponibile pe site, în stocuri de trei ori mai mari faţă de ediţia trecută. Cele mai multe dintre produse au fost oferite exclusiv de Vivre, printre care se numără şi produse de designer din fiecare categorie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro