Vreti marfa de lux? Mergeti in duty-free
Anul 2010 pare sa fi fost un an bun pentru magazinele duty-free, destinatia de unde multi au preferat sa-si procure produse de lux, reiese dintr-un studiu recent intreprins de catre firma suedeza de cercetare de piata Generation Research si publicat de Trend News.
Conform studiului, vanzarile totale de produse prin intermediul magazinelor duty-free s-au situat la 39 de miliarde de dolari (27,5 miliarde de euro) in 2010, inregistrand o crestere de 4,5 miliarde de dolari (3,17 miliarde de euro). Cresterea se datoreaza, afirma autorii studiului, vanzarilor de produse de lux, care au fost cu 16,7% mai mari decat in 2009, ajungand la 14 miliarde de dolari (9,9 miliarde de euro).
Responsabile de cifrele in urcare sunt in principal pietele din zona Asia-Pacific, dar si piete ca Rusia, Turcia sau Brazilia, urmate de restul Americii, Orientul Mijlociu, Africa si Europa, continent care, in ciuda cresterii lente, ramane cea mai mare piata a lumii in domeniu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro