Vreti marfa de lux? Mergeti in duty-free

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 02 aprilie 2011 47 afişări

Anul 2010 pare sa fi fost un an bun pentru magazinele duty-free, destinatia de unde multi au preferat sa-si procure produse de lux, reiese dintr-un studiu recent intreprins de catre firma suedeza de cercetare de piata Generation Research si publicat de Trend News.

Conform studiului, vanzarile totale de produse prin intermediul magazinelor duty-free s-au situat la 39 de miliarde de dolari (27,5 miliarde de euro) in 2010, inregistrand o crestere de 4,5 miliarde de dolari (3,17 miliarde de euro). Cresterea se datoreaza, afirma autorii studiului, vanzarilor de produse de lux, care au fost cu 16,7% mai mari decat in 2009, ajungand la 14 miliarde de dolari (9,9 miliarde de euro).

Responsabile de cifrele in urcare sunt in principal pietele din zona Asia-Pacific, dar si piete ca Rusia, Turcia sau Brazilia, urmate de restul Americii, Orientul Mijlociu, Africa si Europa, continent care, in ciuda cresterii lente, ramane cea mai mare piata a lumii in domeniu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
duty-free,
lux,
tendinte,
consum,
vanzari,
magazine
/actualitate/vreti-marfa-de-lux-mergeti-in-duty-free-8122764
8122764
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.