WhatsApp, sub ancheta Comisiei Europene. Val de reclamaţii depus la „Protecţia Consumatorilor”
Compania WhatsApp, deţinută de Facebook, se confruntă cu un val de reclamaţii din partea Organizaţiei Europene a Consumatorilor. Şi nu numai, relatează Reuters. Toate au legătură cu actualizarea politicii de confidenţialitate. Drept răspuns la ultima „mutare” a WhatsApp, mulţi utilizatori s-au „transferat” la aplicaţiile rivale Telegram şi Signal.
În luna ianuarie, WhatsApp a introdus o politică de confidenţialitate care îi permite să partajeze unele date cu Facebook şi alte firme din grup. La momentul respectiv, WhatsApp a dat asigurări că modificările nu vor afecta conversaţiile personale ale clienţilor. Şi, totuşi, lucrurile se pare că nu au stat întocmai, dovadă realitatea din prezent: WhatsApp, sub ancheta Comisiei Europene!
Acuzaţii grave aduse WhatsApp
Organizaţia Europeană a Consumatorilor (BEUC) şi opt dintre membrii săi critică modificările aduse. În context, au fost depuse plângeri la Comisia Europeană şi la reţeaua europeană a autorităţilor de consum. Motivul: WhatsApp îi presează pe utilizatori, în mod nedrept, să accepte noile sale politici de confidenţialitate.
Cititi mai multe pe www.gandul.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro